Giorgo az Emirates légitársaság Fokváros-Dubai között közlekedő járatán utazott, ülőhelye pedig egy kissé termetesebb személy férfi szólt. Elképesztően kellemetlennek találta, hogy szomszédja „átfolyt” az ő oldalára, ezzel kényelmetlenségeket okozva neki.
Ami tovább feszítette nála a húrt, hogy a személyzet nem volt hajlandó máshová ültetni, annak ellenére hogy arany-kategóriájú tagsággal rendelkezik. Képet is készített, hogy legyen „bizonyítéka”.
„Kilenc órán keresztül a folyosón kellett állnom, vagy a személyzet számára fenntartott üléseken kellett ülnöm. Végül nem volt más választásom, muszáj voltam eltűrni az átfolyást az ülésemre.”
Az ügyvéd később azért is panaszkodott, mert a légitársaság nem kért tőle bocsánatot a kellemetlenségekért. Giorgo ezért úgy döntött, hogy pert indít. Követelése 3.000 dollár kompenzáció, 847 dollár a jegy visszatérítés a jegyért, és 2.200 dollár a károk miatt. Összesen tehát több, mint 6.000 dollárt vár a légitársaságtól!
Elmondása szerint minden utasnak egyenlő joga van egy olyan utazáshoz, ahol egy minimális szintű kényelmet, elegendő helyet biztosítanak nekik, illetve lehetőséget, hogy bármikor szabadon mozoghassanak a repülőn.
Egy bírósági tárgyalás már el lett rendelve az ügyben, az Emirates légitársaság azonban még nem nyilatkozott a történtekkel kapcsolatban.
Véleményem szerint az ügyvéd szomszédjának kellemetlenebben telt emiatt az útja, és inkább őt raktam volna át egy jobb helyre, ahol békésen utazhat.
Mi a véleményed? Oszd meg a cikket ismerőseiddel, ha szerinted is nevetséges ezért perelni.