A tech support egy olyan szolgáltatás, amely informatikai és egyéb eszközökkel kapcsolatban kínál távolsági hibaelhárítást és problémamegoldást. Ez a nő valamiért úgy érezte, hogy pont őket keresi fel következő üzenetével:
„Kedves Tech Support,
Tavaly felfrissítettem az Udvarló 5.0-t a legújabb Férj 1.0 verzióra, és észrevehető lassulást illetve általánosan gyengébb teljesítményt tapasztaltam. A probléma első sorban a ’virág’ illetve az ’ékszer’ alkalmazásoknál észrevehető, amelyek még Udvarló 5.0 idején tökéletesen működtek.
Ezen kívül a Férj 1.0 eltávolított egyéb hasznos alkalmazásokat is, mint például a Romantika 9.5 és Törődés 6.5 programokat. Helyettük többek között a következő kéretlen szoftvereteket telepítette: Meccsnézés 5.0 vagy Sörözés 3.0.
A Beszélgetés 8.0 már el sem indul, a Takarítás 2.6 pedig egész egyszerűen lefagyasztja a rendszert. Már próbálkoztam a Piszkálás 5.3-mal, hátha megoldásra lelek, de semmi. Mit tehetnék?
Köszönettel: Tanácstalan”
Ki hitte volna, hogy ekkora különbség lesz az Udvarló 5.0 és a Férj 1.0 verziók között?
Természetesen az infósok nem hagyhatták cserben a kétségbeesett nőt, és hasonlóan találó, szakszerű választ küldtek neki! A következő oldalon azon is nevethetünk egy jót!