A műszerfal szintén kihívást jelentett, hiszen ugyan ilyen módon készült. Minden műszer helyét ki kelltet vágni a panelen, de mivel a műszerfal kisebb, mint a motorház, így nem lett volna akkora munka újrakezdeni egy hiba esetén. A vezetőfülke hátsó része szintén komoly feladatnak bizonyult. A fa mintázatának passzolnia kellett, és a tetőkárpit tökéletes csiszolása is kritikus volt.
„Nagyon megterhelő volt,” mondta Al. „Több órányi csiszolás. Építettem néhány zsámolyt hogy kényelmes magasságba tudjam emelni, de a szöget nehéz volt eltalálni.”
Az autó számos egyéni részlettel is rendelkezik, mint például a négy fa csavarral rögzített gömb vonóhorog (természetesen fából), vagy a precíziósan elkészített Ford emblémák a kocsi elején és hátulján. Persze ide tartoznak még a rengeteg kapcsoló a vezetőfülkében, amelyek az indexet, a fényszórókat és egyéb elektronikai berendezéseket vezérelnek.
Habár Alt rengeteg kérdéssel bombázzák az autóval kapcsolatban – például hogy kigyullad-e, amikor vezeti (természetesen nem gyullad ki) – a legnagyobb kérdés mégis az, hogy egyáltalán honnan jött az ötlet? A következő oldalon elárulom nektek!