A videó igazán hatásosra sikerült. A minőségi megvalósítás, a szereplők játéka és a röviden, de rendkívül sokat mondóan elmesélt történet nem csupán egy tökéletes reklám, de egy nagyon fontos üzenetet is közvetít.
„Mindenki, mindenhol, fiatal legbelül. Nem számít a korod, vagy hogyan nézel ki, ez a részed soha nem hal meg. Mindig újra és újra előtör belőled.”
Többet nem is szaporítanánk a szót, ezt mindenkinek látnia kell!
Adidas – Break Free (Szabadulj ki)
Merher elmondta, hogy a reklámot egy 80 éves családtagja emlékére készítette, aki az előző évben hunyt el.
„Legbelül örökké fiatal volt. Ő adta az ötletet egy olyan videóhoz, amiben egy idős férfi leküzdi a belső konfliktusait, a memóriazavarokat és magát az otthont is, ahová bekényszerítették – hogy még egyszer futhasson.”
Nehéz szavakkal leírni, hogy mennyire hatásos és szép lett ez a videó. Bár az Adidas nem fogadta el hivatalos reklámként, mégis biztos, hogy igen sokan felkeresik majd ez után a cég termékeit.